Sygdom, sygdom, sygdom

Ja, det er altså derfor, at der ikke er kommet nye indlæg her på bloggen. Jeg er ikke kommet meget videre den sidste måneds tid, og det er ret surt, når man er ivrig efter at komme i gang. Men nu går det forhåbentlig snart fremad. Jeg skal have mit første vejledermøde på tirsdag, og det glæder jeg mig rigtig meget til. Vi skal tale om min problemformulering, mine empiriovervejelser og valg af teori. Det bliver spændende at se, hvad han har at sige, og forhåbentlig får jeg nogle nye input.

0 Responses to “Sygdom, sygdom, sygdom”



  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

Velkommen til min specialeblog!

Mit speciale handler om brugen af blogs til intern organisationskommunikation. Kommentarer er meget velkomne. Forhåbentlig bliver jeg klogere, og mit speciale bliver bedre.
marts 2007
M T O T F L S
« feb   apr »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

