1. vejledermøde

Jeg har nu haft mit første vejledermøde, og det var meget rart at få andre øjne på mine projekttanker. Min vejleder Simon B. Heilesen virker heldigvis mægtig rar og hjælpsom, og han ”skubbede” da også lidt til mig, hvilket jo kan være meget rart til tider. Den største mangel indtil videre er, at jeg endnu ikke har fundet en casevirksomhed, og meget vil jo komme til at forme sig herefter. Derudover har jeg en masse teori, som jeg nok skal have skåret lidt i og have overvejet mere præcis til hvad og hvordan jeg vil bruge det. Derudover mente han, at jeg var meget ambitiøs. Indirekte sagde han vist, at jeg godt kunne skære lidt ned på ambitionsniveauet. Det er nok en klassisk fejl, man laver som specialestuderende. Man vil så gerne have, at specialet skal være super godt, og man føler ligesom, at det er kronen på værket – kronen på mange års studier. Men i stedet bør man nok bare se det som endnu et projekt i rækken, og derved bliver ens forventninger til egne præstationer nok også lidt mere realistiske.

0 Responses to “1. vejledermøde”



  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

Velkommen til min specialeblog!

Mit speciale handler om brugen af blogs til intern organisationskommunikation. Kommentarer er meget velkomne. Forhåbentlig bliver jeg klogere, og mit speciale bliver bedre.
marts 2007
M T O T F L S
« feb   apr »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

