Påskeferie

Dejligt at holde fri nogle dage og nyde livet sammen med familien. Desværre er man som studerende forbandet med den kroniske sygdom ”dårlig samvittighed”. Man kan hygge sig nok så meget, og så får man pludselig øje på stakken med bøger i hjørnet, og så mærker man den dårlige samvittighed. Der er bare altid et eller andet man kunne/burde/skulle læse eller skrive. Det gælder derfor om at distrahere sig selv så meget, at sygdommen ikke får overtaget, for hvis man først begynder at tænke på studier, så er det sket. Det er heldigvis nemt at være beskæftiget hele tiden, når man har en lille datter på knap halvandet år til at løbe rundt omkring. Så nu tror jeg, at jeg vil sætte mig ned på gulvet og lege med klodser, eller måske skal vi ud og gå en tur…

0 Responses to “Påskeferie”



  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

Velkommen til min specialeblog!

Mit speciale handler om brugen af blogs til intern organisationskommunikation. Kommentarer er meget velkomne. Forhåbentlig bliver jeg klogere, og mit speciale bliver bedre.
april 2007
M T O T F L S
« mar   maj »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

