Humor sælger!!

Og måske er det derfor, at jeg ikke får så mange kommentarer på min blog? Den er simpelthen for seriøs, for akademisk, for kedelig! Det der skal til er korte indlæg, et let sprog og helst krydret med billeder eller videoklip. Men al begyndelse er svær!! Se bare her:

Skriv et svar

Velkommen til min specialeblog!

Mit speciale handler om brugen af blogs til intern organisationskommunikation. Kommentarer er meget velkomne. Forhåbentlig bliver jeg klogere, og mit speciale bliver bedre.
april 2007
M T O T F L S
« mar   maj »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

