Ny problemformulering

Mit sidste indlæg har fået mig til at tænke lidt videre, for jeg er jo nok nødt til at udtænke en helt ny problemformulering. Måske noget i retning af:

Hvordan påvirker en organisations weblogs den interne kommunikation?

På den måde afgrænser jeg mig i hvert fald fra at se teoretisk på den eksterne kommunikation, men samtidig giver det mig mulighed for at inddrage den eksterne blog (som jeg nok i stedet vælger at kalde for den offentlige tilgængelige blog), i det omfang den har betydning for den interne kommunikation.

1 Response to “Ny problemformulering”


  1. 1 Mette Bærbach maj 22, 2007 kl. 10:01 am

    Hej Mette

    Tusind tak for din kommentar på min side. Jeg var lidt sen til at vende tilbage, da jeg har brugt den sidste måneds tid på at skrive og har ikke brugt bloggen aktivt længe. Dejligt at du kan bruge din blog aktivt i dit speciale… Det er et fantastisk redskab til at organisere tankerne 🙂

    Venlig hilsen Mette


Skriv et svar

Velkommen til min specialeblog!

Mit speciale handler om brugen af blogs til intern organisationskommunikation. Kommentarer er meget velkomne. Forhåbentlig bliver jeg klogere, og mit speciale bliver bedre.
maj 2007
M T O T F L S
« apr   jun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

