Opdater din blog!

Jævnlige opdateringer er med til at gøre en blog god, spændende og fastholde læsere. Men personligt synes jeg faktisk, at det er ret svært… Det er svært at få tid til det, og selv om jeg har en masse spændende at skrive om, så skal det jo lige omformuleres og præsenteres, så der også er en chance for, at det bliver spændende for andre. Måske er hjælpen her…

The Blog Herald postede i går en artikel om, hvordan man finder gratis og lovligt indhold til sin blog. Det er forfattere, journalister m.m. som har udgivet deres materiale under  ”creative commons”. Der er dog nogle regler som fx at ophavsmanden skal krediteres, men kan man overholde dem, så kan man frit bruge teksterne. Meget smart!

Men på mig vil det nu alligevel virke lidt mærkeligt at lægge en tekst fra en anden person ind på min blog. Jeg vil mene, at det vil være mere oplagt at linke fra sin blog og hen til det interessante materiale, hvilket jo også vil tælle som et nyt indlæg på bloggen.

1 Response to “Opdater din blog!”



  1. 1 bmw m3 model Trackback til september 26, 2014 kl. 12:22 am

Skriv et svar

Velkommen til min specialeblog!

Mit speciale handler om brugen af blogs til intern organisationskommunikation. Kommentarer er meget velkomne. Forhåbentlig bliver jeg klogere, og mit speciale bliver bedre.
juni 2007
M T O T F L S
« maj   jul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

