Jeg savner en gruppe!

Lige nu kan jeg godt mærke, at det er lidt svært at skrive speciale alene. Jeg er jo vant til på RUC at være i en gruppe, og jeg savner det samarbejde og faglige sparring, som en gruppe giver. I startfasen var det meget rart ikke at skulle diskutere så meget – jeg gjorde bare, som jeg selv havde lyst til. Jeg nyder også, at jeg selv har kunnet tilrettelægge hele forløbet, som det passer mig. Men jeg savner at have nogen, som jeg kan dele de mange opgaver med, fx kunne det være rart med flere hænder til at transskribere de mange interviews. Mest af alt savner jeg nogen at skulle analysere materialet sammen med. Jeg savner nogle andre øjne som ser nogle andre ting, og jeg savner at diskutere meninger og konklusioner med nogen andre.

0 Responses to “Jeg savner en gruppe!”



  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

Velkommen til min specialeblog!

Mit speciale handler om brugen af blogs til intern organisationskommunikation. Kommentarer er meget velkomne. Forhåbentlig bliver jeg klogere, og mit speciale bliver bedre.
juli 2007
M T O T F L S
« jun   aug »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

