Jeg har læst alt for meget…

Så blev det lige tid til lidt selvrefleksion. Fik lige en kommentar omkring min litteratur, og kom til at tænke på, at i starten begik jeg den fejl, at jeg læste stort set ALT om blogs. Jeg har fået en fantastisk baggrundsviden, men meget meget lidt kan jeg bruge direkte i forhold til min problemstilling, så i princippet har det været spild af tid. Så mit råd til andre, der skal i gang med noget lignende, er, at de udelukkende skal fokusere på det, der har relevans for deres problemstilling. Jeg ved godt, at man skal have noget baggrundsviden, og at man kan opdage spændende ting ved at læse bredt, men for mig har det været en kæmpe tidsrøver. Men jeg ved meget om blogs 🙂

5 Responses to “Jeg har læst alt for meget…”


  1. 1 Von januar 28, 2014 kl. 3:46 pm

    Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.
    Look advanced to more added agreeable from you!

    However, how could we communicate?

  2. 2 stethoscope reviews april 16, 2014 kl. 7:25 pm

    Do you mind if I quote a couple of your posts as long as I provide credit and sources
    back to your site? My blog site is in the very same area of interest as yours and
    my visitors would certainly benefit from a lot of the information you
    present here. Please let me know if this okay with you. Thanks!

  3. 3 pellet stove review april 18, 2014 kl. 7:49 pm

    If you desire to take a great deal from this piece of writing then
    you have to apply these strategies to your won web site.

  4. 4 maternity body pillow april 19, 2014 kl. 2:25 am

    This is a topic that’s close to my heart… Cheers! Exactly where are your
    contact details though?

  5. 5 home rowing machines reviews maj 24, 2014 kl. 10:17 am

    I got this site from my pal who told me on the topic of this site
    and at the moment this time I am visiting this web site and reading very informative
    posts at this place.


Skriv et svar

Velkommen til min specialeblog!

Mit speciale handler om brugen af blogs til intern organisationskommunikation. Kommentarer er meget velkomne. Forhåbentlig bliver jeg klogere, og mit speciale bliver bedre.
august 2007
M T O T F L S
« jul   sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

