Så er specialet afleveret!

Torsdag d. 20. september afleverede jeg nytrykte og endnu varme eksemplarer af mit speciale på eksamenskontoret og til min vejleder. Det var selvfølgelig en stor glæde – dog blandet med en del træthed og stres. Siden da har den stået på total afslapning og en uges sommerhusophold med min dejlige familie. Der var ingen internet opkobling, og jeg havde glemt opladeren til min mobiltelefon – irriterende og samtidig en enorm befrielse. 🙂

At mit speciale nu er afleveret betyder ikke, at denne blog er død – ikke endnu i hvert fald. Jeg mangler først og fremmest at gøre status og dernæst at fortælle noget mere om indholdet af det endelige speciale.

2 Responses to “Så er specialet afleveret!”


  1. 1 Maj Westh Johansen oktober 9, 2007 kl. 11:38 am

    Hej Mette.

    Stort tillykke med at du har afleveret dit speciale! Jeg arbejder til daglig med intern kommunikation i en større dansk virksomhed og jeg vil i den forbindelse meget gerne læse dit speciale. Er der mulighed for dette?

    Med venlig hilsen
    Maj Johansen

  2. 2 Mettes speciale oktober 14, 2007 kl. 4:15 pm

    Hej Maj

    Mange tak for din interesse! På et tidspunkt vil specialet være tilgængeligt her fra siden. Jeg skal lige have lavet det om til en samlet pdf, og så har jeg valgt at afvente min karakter, før jeg offentliggør det. I nærmeste fremtid vil jeg dog i et par blogposter skrive om nogle af mine konklusioner m.m..

    Mange hilsner Mette


Skriv et svar

Velkommen til min specialeblog!

Mit speciale handler om brugen af blogs til intern organisationskommunikation. Kommentarer er meget velkomne. Forhåbentlig bliver jeg klogere, og mit speciale bliver bedre.
september 2007
M T O T F L S
« aug   nov »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

