Det afleverede speciale

Nu er det cirka en måned siden, jeg afleverede, så det er vist ved at være på tide at fortælle lidt mere om, hvad specialet endte ud i.

Det er altid lidt skræmmende at finde et afleveret projekt frem igen, for man opdager altid noget, man kunne have gjort bedre, uddybet lidt mere, og noget som måske slet ikke skulle have været med. Det er selvfølgelig derfor en efterfølgende mundtlig eksamen kan være en fordel, for her får man mulighed for at rette op på fejl og mangler, uddybe og forklare. Det har jeg nu fravalgt, for det er jo også meget rart, at det hele er overstået, så man kan komme videre. Og det er hovedsagelig det, jeg har brugt den sidste måneds tid på – at tænke fremad, undersøge nye muligheder og komme i gang med min jobsøgning.

Men nu er det altså ved at være tid til at tilbageblik på det afleverede speciale, og det vil de kommende blogposter således handle om.

1 Response to “Det afleverede speciale”


  1. 1 Elisabeth november 5, 2007 kl. 6:41 pm

    På Randers Bibliotek glæder vi os meget til at høre om dine resultater.


Skriv et svar

Velkommen til min specialeblog!

Mit speciale handler om brugen af blogs til intern organisationskommunikation. Kommentarer er meget velkomne. Forhåbentlig bliver jeg klogere, og mit speciale bliver bedre.
november 2007
M T O T F L S
« sep    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

